9 Temmuz 2017 Pazar

Zihinsel Karmaşa | Benim Yazılarım

Merhabalar efendim...

Temmuz ayının 9una geldik ve ben bu ay sadece bir yazı yazabildim, henüz. Yazamıyorum. Sadece yoğunluktan değil, kafamın karmaşıklığından yazamıyorum. Evet bir önceki yazımda da söylemiştim Bursa'ya gittiğimi. Şu an Adana'dayım fakat pazartesi tekrar Bursa'ya gideceğim. Oradan döndükten sonra da Trabzon'a gideceğim.
Döndüğümde sizlere mutlaka bir Bursa ve Trabzon yazısı yazacağım ama. :)

Aslında yazacak şeylerim var. Anlatacak, söyleyecek, paylaşacak çok şeyim var. Fakat öyle farklı bir dönemdeyim ki, zihnimdekileri kelimelere dökmem zorlaşıyor. Kafamın içinden geçen onca şeyi toparlayıp, tek bir bütün haline getiremiyorum. Belki zihnim yoruldu, belki bünyem. Ya da içten içe yolunda gitmeyen bir şeylerim var. Bilmiyorum, bilemiyorum.

Bloga zaman ayıramıyorum bu aralar. Yazılarınızı okuyamıyor, elime kitap bile alamıyorum. Belki de bir süre dinlenmeye ihtiyacım olduğunu hissediyorumdur. Film ya da dizi izleyemiyorum, bir şeyler bile karalamakta zorlanıyorum. Sadece #tarih dergimi okuyorum. Beni geçmişe alıp götürdüğü için, zihnimi bu dönemden uzaklaştırabildiği için belki de sadece ona vakit ayırıyorum.

Bu yaz zihinsel anlamda kendimi yenilediğim, fiziksel anlamda çok yorulduğum ve ruhsal anlamda karmaşıklar yaşadığım bir dönem halinde ilerliyor. Bugün kendi kendime 'biz ne ara Temmuz ayına geldik?!' diye sordum hatta, çünkü zamanın bile farkında değilim.

Bu yazıdan da anlayabileceğiniz üzere inanılmaz karışık bir kafam var. En kısa zamanda toparlayıp, yeni seriler, kitaplar, filmler ve yazılarla birlikte karşınızda olmayı ümit ediyorum. Kendinize iyi bakın.!


The Beatles - I Feel Fine

32 yorum:

  1. Canmm nasil gecti görüşmen, bursa ? Mailden konuşalım. Vakit bulup soramadim sana bir türlü :(

    Ozlemhamdiakgun@gmail.com

    Ama hep aklimdaydin. Kafan durulcak ve cok güzel yazılar yazacaksın insallah 💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam ablacim mail atiyorum birazdan sana.
      Tesekkur ederim. Insallah 💕😊

      Sil
  2. Bazen karmaşıklık içinde bile insan, farketmeden bir çok şeyi depolar ve onların yazıya, fotoğrafa dönüşme zamanı gelecektir eminim. Kolaylıklar diliyorum size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamanin gelmesini sabirsizlikla bekliyorum. Cok tesekkur ediyorum. :)

      Sil
  3. Canım, bir ara bana da böyle oldu ve ben gerçekten ara verdim. Kendimi dinledim. Şuan biraz daha iyiyim. İnsan kafasında bir şeyler olunca onları düşünmekten hiç bir şey yapamıyor. Yapsa da yaptığından zevk alamıyor. Seni çok iyi anlıyorum. Hiç üzme kendini :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaptigimdan zevk alamiyorum gibi hissediyorum. Ama duzelecegine inaniyorum. Tesekkur ederim canim, cok sagol. 😘

      Sil
  4. Zaman zaman oluyor böyle. Biraz kafanızı dinleyip öyle dönün.Zorlamayın kendinizi. Dönüşünüz muhteşem olsun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa insallah muhtesem bir donus yapacagim. 💪

      Sil
  5. Umarım toparlarsınız, Beatles'ı da çok severim. John Lennon'ın hayatını yazmıştım, bloğuma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka ugrayip inceleyecegim yazinizi. Sevgiler. :)

      Sil
  6. Galiba yaz döneminin getirdiği bir durum bu, herkes bloğa vakit ayıramamaktan şikayetçi, sadece bende bir terslik var herhalde yaz başlar başlamaz soluğu blogta aldım :) Yakın zamanda görüşmek üzere, iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim durumum pek yazin getirdigi bir durum degil aslinda. Yogunlugum yazdan degil. :) oyle gorunse de. :) Umarim en kisa zamanda toparlayip donecegim. Size de iyi tatiller. :)

      Sil
  7. Seni dopdulu,yepyeni,capcanlı bekliyorumm Nerminciğimm *-* Gezi yazılarını da paylaşacağını söylemişsinn,merakla bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caniim, cok sagol. Sevgiler bendeeen. 💕💕

      Sil
  8. Sıcaklardandır belki, boşver bazen sadece gezmek, görmek iyi gelir :)
    Sevgiler, iyi yolculuklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet olabilir. :)
      Tesekkur ederim, sevgiler. :)

      Sil
  9. Bu ay sanırım herkeste var o kafa karışıklığı tatlım ya bende de aynısı.. Kafamı toparlamiyorum heralde soğuk havalardan sonra birden yaz gelince ruhum gevsedi diyorum kendime 😀 yeni yazılarını bekliyoruz 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir ablacim, sicak hava carpti sanirim bize 🙈 En kisa zamanda donecegim 😘

      Sil
  10. Yeni keşfettim bloğunu ama içim açıldı :) Gezi yazılarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin. En yakin zamanda yazacagim. 😊

      Sil
  11. sende kendine iyi bak balımmm

    YanıtlaSil
  12. Bursaya tekrar gittikten sonra yazacaksınız diye düşünüyorum yada yazmalısınız...Bursalıyım ben özlüyorum Cumalıkızığı inkayayı saitabat ı uludağı tophaneyi murat hüdavendigarı daha nicesi... paylaşımlarınız çok güzel bursa ile ilgili bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, evet kisa zaman icinde yazmayi dusunuyorum. Ozet bir Bursa yazisi olacak fakat. :)

      Sil
  13. iyi gezmeler tatilleeer :)

    YanıtlaSil
  14. Bildiğim bir duygudur, bir süre kendi haline bırakın her şeyi; yapabiliyorsanız bir-iki günlük uzaklaşma çoooooook işe yarar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazlasiyla uzaklasip geri dondum, hatta ara sira uzaklasmaya devam ediyorum. Iyi geliyor :)

      Sil
  15. Gelmişken Nermin kızımın yazısını okudum. Aradan tam on bir gün geçmiş. Dilerim ferahlamışsındır, inan kafamın çalışması durdu sanki epeydir. Tabii arada dinlendirmek lazım. Hep iyi ol inşallah kızım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece ablacığım. Çok çok iyiyim artık, ferahladım. Sen de hep iyi ol inşallah. Kocaman sevgiler benden. :)

      Sil