24 Temmuz 2017 Pazartesi

Sivas ve Trabzon'dan Geriye Kalanlar | Gezdim Gördüm

Merhabaaaa! Yaklaşık bir haftadır yoktum, söylemiştim Trabzon'a gideceğim diye. Gittim ve bugün döndüm.
Trabzon maceramdan kısaca bahsetmek istedim sizlere. Bir de bol bol teşekkür etmek...

Öncelikle Trabzon'a manevi kardeşim Büşra ve onun yakın ailesi ile birlikte arabayla gittim. Yaklaşık 12-13 saat süren hem eğlenceli hem yorucu bir yolculuk geçirdik. Arabada 8i yetişkin ve 4ü çocuk olmak üzere 12 kişiydik. Büyükçe bir arabayla gittiğimiz için rahat sığdık ama arka tarafta çocuklarla ve eşya dolu kolilerle yolculuk yapmak bizi biraz yordu.

Yol üstü Sivas'a uğradık. Sivas hiç aklımda olmayan bir şehirdi, görmek nasip oldu. Sivas merkezde bulunan Kale Camii'yi, Çifte Minareli Medrese'yi, Sivas Kongre binasını ve Buruciye Medresesi'ni gördüm. Birkaç da fotoğraf çektim. :)

Kale Camii

Buruciye Medresesi

Kongre Binası

Çifte Minareli Medrese

Daha sonra yolumuza Kelkit-Gümüşhane üzerinden devam ettik. Bu arada bir yerde yemek molası verdik ve mola verdiğimiz yer çok güzeldi.

Sonrasında Zigana'dan geçerken koliler az biraz üzerimize yıkıldılar, havasız kaldık, nemden canımız çıktı falan derkeeen Trabzon'a geldiik. :)

İlk gün dinlendikten sonra diğer gün hemen düğün fotoğraflarını çekmeye çıktık. Hı bu arada Trabzon'a manevi kardeşimin düğünü için gittim. Düğün albüm fotoğraflarını da ben çektim.

Geçen yıl nişan için gittiğimde gezme fırsatım olmuştu, yazısını da yazmıştım. Buraya tıklayarak geçen yıl ki Trabzon yazımı okuyabilirsiniz. Bu yıl gezmeye fırsatım yoktu, zaten gezmek için de gitmemiştim. :D

Arsin gün batımı

Dün düğünümüzü yaptık, akşam da ballimi (Büşra'yı) ve eşini tatil için yolculadık. O gittikten sonra biraz duygu seli yaşamış olabilirim. Çünkü onun memleketinde onsuz kalmak zordu. Ama biz yine 2 ay sonra görüşeceğiz. Ve hep birbirimize yakın olacağız. :)

Ben de bugün uçakla Adana'ya tekrar döndüm. Trabzonda tanımış olduğum herkesi o kadar çok seviyorum ki, hepsine kocaman kocaman teşekkürlerimi iletiyorum. Kendimi yanınızda çok iyi hissediyordum.

Evet bu da böyle karmaşık bir yazı oldu. :) Umarım sıkılmadan okursunuz. Görüşmek üzere.