23 Haziran 2017 Cuma

Okuma Günlüğüm'den Gelenler

Merhabalar hepinize.
Yarın Ramazan ayının son günü ve sonraki gün bayram. Şimdiden hepinizin bayramını kutluyorum. :)

Geçenlerde Okuma Günlüğüm isimli blog yazarımız Eren bir Kitaplı Fotoğraf Yarışması düzenlemişti, bilenler bilir. Ben de katılmıştım bu yarışmaya ve birinci oldum. Sevgili Eren'de hediyelerimi/ödüllerimi göndermiş. Bugün elime ulaştı. Sizlerle de paylaşayım dedim.

Böyle güzel bir yarışma düzenlediği için ve bu güzel hediyeleri için kendisine buradan kocaman teşekkür ediyorum. :)



Yarışmaya katıldığım fotoğrafımı da buraya bırakayım. :)

14 yorum:

  1. Nermin'cim çok naziksin, çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim, iyi okumalar dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım. Sevgiler. :)

      Sil
  2. Tebrik ediyorum sizi. Kitaplarınızı keyifle okumanızı diliyorum.:)

    YanıtlaSil
  3. Yarışmadan yeni haberim oluyor. :( Ama gerçekten çok güzel, estetik bir fotoğrafla yarışmaya katılmışsın, tebrik ederim. Hediye kitaplar da çok güzel, güle güle mutlu günlerde okursun umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar düzenlemeyi düşünüyor arkadaşımız. Bu defa katılırsın sen de o zaman. :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Keyifli okumalar, iyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İyi bayramlar. :)

      Sil
  5. heyooooooo ne güzel pooost :)

    YanıtlaSil