29 Haziran 2017 Perşembe

Küçük Bir Şarkı Listesi | Müzik

Selam arkadaşlar!
Nasılsınız? Neler yapıyorsunuz? Ben bugün itibari ile biraz hazırlık yapmaya başladım. Cumartesi yolcuyum, uzak bir şehire. :) Heyecanlıyım da!

Bugün kendimizi iyi hissedelim diye, ruhumuzu şenlendirelim diye birkaç müzik önerisinde bulunmak istedim.
Hayat bazen çekilmez olsa da, bazen bizi çok üzse, kırsa, dökse de; her zaman bir şarkı açıp o an ki ruh halimizi dengeleyebiliyoruz. Gerçekten müzik ruhumuzun gıdası oluveriyor.
-NOT: Elbette ki ruhun tek gıdası müzik değil. Çok daha önemli ve faydalı gıdaları da var ruhumuzun, dua etmek gibi. :)

Bugün ki şarkı listemde sevgili Bir Küçük Elif Meselesi blogunun bir tanecik sahibesi Elif'imin bana gönderdiği playlistteki şarkılara da yer vereceğim. Ona da hep birlikte kocaman teşekkür ediyoruuz. :)

1. Birdy - Skinny Love


2. La La Land - City of Stars

3. Ed Sheeran - One

4. Kimbra  - Withdraw

5. LP - Lost on You

6. Buray - Mecnun

Özellikle Buray'ı durmadan söylüyorum. 'Sevdaalar, sevdaalar. Bir güler, bir ağlaar!' 
Umarım şarkıları beğenirsiniz. Ayrıca önerebileceğiniz şarkılar varsa da bekliyorum. :)

12 yorum:

  1. şimdiden iyi yolculuklar, daha önce dinlemediğim şarkılar dinleyip beğendiklerimi kaydederim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. :) Iyi dinlemeler.

      Sil
  2. Şimdiden hayırlı yolculuklar canım benim 😊 güzel bir liste olmuş sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum :) kocaman sevgiler benden. :)

      Sil
  3. Liste güzelmiş.Emeğinize sağlık.Ben de bu aralar Farid Farjad'a sarmıştım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Bir aralar ben de dinlerdim Farid Farjad'i. :)

      Sil
  4. saool en sevdiğim yazılar müzik tavsiyeleriii :) bi de elife selam söleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin listelerin de cok cok guzel :) Tabii ki soyleriiim :)

      Sil
  5. Hepsi de severek dinlediğim şarkılar özellikle de Buray ve LP ♡ Çok güzel bir liste olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Buray'in tum sarkilarini seviyorum ben de. 🙈 Tesekkur ederiim. :)

      Sil
  6. 1 ve 3 numarayı çok sevdim. Yorumu yazarken de Buray' ı dinliyorum. :) size iyi tatiller diliyorum. Sevgiler,

    YanıtlaSil