26 Mart 2017 Pazar

📚🎶 Her Bir Telden 6 🎞☕

Ne derler bilirsin; bütün mümkün olanlar sıralanıp bir kenara bırakıldıktan sonra, geriye ne kalır? İmkansız olan.
-Taş Meclisi


Merhabalar herkese. Yoğun zamanlarımın bitmesine sayılı günler varken, bu ay Her Bir Telden serisinin 6.sını yazmadığımı farkettim. Sonuç olarak bugün yine size bir kitap, bir film, bir müzik ve bir de aktivite önereceğim.

Kitap: Jean-Christophe Grange: Taş Meclisi. Bu kitabı okuduğumu Bir Aylık Okunanlar Listesi yazımda yazmıştım. Bugün de ufak bir şekilde kitaptan bahsetmek istedim. Parapsikoloji seven ve gerçekten psişik enerjinin gücüne, varlığına inanan bir insan olarak Taş Meclisi beni inanılmaz etkiledi. Normalde Gerilim-Polisiye okumayan biri olmama rağmen bu kitap gerçekten harikaydı. Olayların akışı, sonucu, her şeyi beni şaşırttı. Okumayanlar için mutlaka öneriyorum, özellikle de parapsikolojiye ilgi duyanlara!


Film: Bana Masal Anlatma - Burak Aksak'ın yazıp yönettiği bir komedi filmi olan bu filmi beğendim evet. Bazı şeyler abartı ve saçmaydı ama genel olarak güldüğüm, eğlendiğim bir film oldu. Filmi asıl izlememe sebep olan Burak Aksak'ın senaristliğini yapmış olmasıydı. Siz de biliyorsunuzdur ki Burak Aksak; Leyla ile Mecnun ve Ben de Özledim gibi başarılı ve kaliteli dizilerin senaristi.
Şarkı: The Chainsmokers & Coldplay - Something Just Like This: Bence çok minnoş bir şarkı. :)




Aktivite: Bisiklet Sürmek: Evet bahar geldi, havalar ısındı, çiçekler açtı. Özellikle bir sahil şehrinde yaşayanlar için Mavi ile Yeşil'in bir arada en çok yakıştığı mevsime geldik. E bu havada en güzel ne yapılır? Tabii ki de bisiklet sürülür. Bisiklet sürmek gerçekten çok rahatlatıcı, sakinleştirici bir etkinlik. Özellikle de böyle havalarda!
Hollanda - Zaanse Schans

9 yorum:

  1. Aayy...Bahar geldi,bisikletler çıktı meydana.Biz şimdilik bizim ufaklığınkiyle idare ediyoruz.Olayların akışı,sonucu şaşırttıysa güzel olmalı bu kitap.Filmi de gülmek istediğimde değerlendirebilirim.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Hollandalı resme bayıldımm çekilişime beklerim😊

    YanıtlaSil
  3. İzlemiştim bu filmi güzeldi evet havalar ısındı bahar geldi ve bisiklet zamanı geldi 😁😊 kitabın konusu da güzelmiş aklımda kalsın şarkı da güzelmiş emeğine sağlık sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  4. Yeni kişisel bir blog açtım. Yaşadıklarımı sizlerle de paylaşmak isterim. Takibe alıp, destek verirseniz çok memnun edersiniz beni.. Başarılar dilerim :)
    blogum: https://benirva.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Grange harikadır mükemmeldir bir tanedir. Taş meclisi diken diken etmişti beni ya.

    YanıtlaSil
  6. okumadığım nadir kitapllarındna birisi Grange in şuan iştahım akbardı diyebilriiz. altta paylaştığın şarkı da çok hoş şu sıralar sürekli playlistimde o çalıyor bir türlü sıkılamadım. güzel yorum olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. aay bisiklet ivit ya, film taams gülmek iyidir müzik tımam sende üyü müzikler oluyo zateeen :)

    YanıtlaSil
  8. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    YanıtlaSil
  9. Valla bu sıralar Türkçe kitap, Türk filmi hak getire, varsa yoksa İngilizce. Şunu halledeyim el atacağım inşallah :)

    YanıtlaSil