13 Şubat 2017 Pazartesi

Reklamlardaki Gibi Olmayan Şeyler | Akım/Mim

Merhabalar herkese. Geçen hafta Bir Masal Gibi blogunun sahibesi sevgili Emine arkadaşımız bir akım başlattı ve beni de bu akıma davet etti. Kendisine buradan kocamaaan teşekkür ediyorum. :) Reklamlardaki gibi olmayan şeyleri paylaşalım demiş. İlk gördüğümde düşündüm neyi yazsam acaba diye. İşte belli başlı bazı şeyler geldi aklıma ama ben bu yazıyı yazana kadar zaten diğer arkadaşlarımız bazılarını yazmışlardı. :) Ben de haftasonu evde düşünüyordum kii o anda reklamlarda Biscolata Mood reklamı çıkıverdi.

Aman 'içi çikolata dolgulu bisküvi' diyor, öyle ballandıra ballandıra anlatıyor, reklamın sonunda öyle dolgulu bir halde gösteriyor ki, sanırsın gerçekten içi muhteşem dolu. Ama nerdee? Hayır bir de 'Fala inanma, Mood'suz kalma'lar falan! Fala inanmıyoruz okey ama Mood'a mı inanalım? Mesela ben bugün elimi attım pakete, dedim şansıma ne gelecek, balık geldi. Açıklaması da: Kocaman bir kısmetin var! Hı hı evet kesin kocaman bir kısmetim vardır zaten. :D
Neyse mevzu 'Neyse halin, çıksın Mood'un' olayı değil. Mevzu o iç dolgusunun olmaması. Zaten küçücükler, bi ısırıyorum minnacık bisküvinin 1/3inde sadece krema var! Hani reklamlardaki o muhteşem (!) krema dolgusu nerede? Soruyorum size ey yetkililer!

Evet Reklamlardaki Gibi Olmayan Şeyler akımına benim konuğum Biscolata Mood idi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Haksız mıyım arkadaşlar? Benim yediklerimin hep kreması azıcıktı. Kanıtı da işte bu fotoğraf. :)

Bakınız içi gerçekten boş!

Ben bu akıma henüz bu akıma davet edilmemiş tüm arkadaşları davet ediyorum. :) Çünkü gerçekten reklamlardaki gibi olmayan bir sürü şey var!

51 yorum:

  1. Biscolata Mood reklamı gerçekten çok abartılmış bence

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten faydalı bir akım olmuş. Zira dediğin gibi reklamdaki gibi olmayan o kadar çok şey var ki... Kandırılıyoruz resmen! Uyanık olmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oyle canim. Bir nevi bilinclendirme akimina donustu bu sanki ya. ;)

      Sil
  3. Yorum yapamayacağım. Onlardan tatmadım hiç sanırım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anliyorum. :) Guzeller ama bir sey kaybetmedin tatmayarak. :D

      Sil
  4. ay ben de dün aldım ya içi boş gibi di mi tadı güzel amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tadi guzel ama ici gercekten cogunun bos. :)

      Sil
  5. Bunun gibi olaylara sıkça rastlıyorum. Ama hiç fotoğrafını çekmedim. :) Ama bir daha denk gelirsem mutlaka çekeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cek tabii. Gosterelim herkese. :) Bazi seylerin farkinda olalim. :D

      Sil
  6. Ay çok eğlendimmm 😃 adam bide denizden çıkmaz mı haha 😃 bize denizden anca balık çıkar oda en iyi ihtimal 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa cok sevindim eglenmenee, tesekkur ederiim. ❤ Aynen ya, balik bile zor cikiyor ki bize. :D

      Sil
  7. Hahahha :)) bunu denemedim o zaman almaya değer değil.. eglenceli bir yazi olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Yok yok oyle cok almaya deger bir sey degil. :)

      Sil
  8. Böyle kandirmacalar yüzünden alıyorum bende ama normalde hiç sevmem böyle şeyleri. Bi de içi boş çıkınca sormayın o anki halimiii haha😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inanilmaz buyuk bir hayal kirikligi degil mi onlarin icini bos gormek. :)

      Sil
  9. bu mim sayesinde okudukça farkediyoruz ,, gerçekten hiç reklamdaki gibi değil dediğimiz ne kadar çok ürün varmış

    YanıtlaSil
  10. son yazıma bi baksanaaa :)

    YanıtlaSil
  11. Cinnet sebebi kesinlikle... Paranın karşılığını alamamak bu olsa gerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, insanin cildirasi gelmiyor degil bazen!

      Sil
  12. Ahaha, çok doğru bir tespit olmuş. Nerede o balandıra balandıra anlatılan çikolatası, nerede? -,-

    YanıtlaSil
  13. merhaba :) sevgili deeptone ın paylaşımından gördüm takibe aldım sizi:) bende beklerim. Çok güzelbir mim akım karışımı olmuş bende mutlaka katılacağım..sevgilerimle..<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar! Hosgeldiiin. :) Hemmen geliyorum tabii ki de. Vee bekliyorum en kisa zamanda o zaman senin yazini da!

      Sil
  14. ahayy çok güzel bi inceleme yapmışsın valla katılıyorum nerde onun çikolatasının gerisi :) bu arada bloğunu takibe aldım bana da bekliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiim! Evet maalesef yok o cikolatanin gerisi. :D Pembe Dunyam ben zaten seni takipteyim ki! :)

      Sil
  15. Deep sayesinde geldim, Emine'de görmemiştim :)
    Evet ya Moodların çoğu boş, çoğundan hemen hemen hepsi boş :D
    Beni de mimlemişti ne yapsam diye düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin, sefa getirdin! :) Evet evet icinde 30 tane varsa 5 tanesi dolu. :D
      Bekliyoruz en kisa zamanda senin yazini daa!

      Sil
  16. Aman tanrım dedim :D Kesinlikle, ilk aldığımda öyle büyük hayal kırıklığına uğramıştım ki :D :D Anlatamam ☻ Görseller müthiş açıklayıcı olmuş :D Bayıldım yazıya, sesli güldüm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimmm! Tesekkur ederim yaa! ♥♥ Evet buyuk hayal kirikligina ugrattigi dogru! Insan ne bekliyor, ne buluyor! :D

      Sil
  17. Merhaba :) Deep'te görüp ziyarete geldim sayfanızı.
    Ürünün farkında değilim, hiç almadım ama fotoğrafta göründüğü kadarıyla içinin yarısı boş. Ürünün bardağının üzerindeki dolgunlukla alakası yok. Tam bir hayal kırıklığı bence de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Hosgeldiniz efendiim! Evet bardagin uzerinde oyle guzel gosteriyor ama ici gercekten bos. :)

      Sil
  18. Gerçekten Çok abartılı bir reklamdır kendiler. :) Zaten bu güne kadar hiç bir şeyin reklamlar da ki gibi olmadığı o kadar belli ki bizler farkına hep sonradan varıyoruz :) ne yazık ki :)) ama bu mim sayesinde bir çok ürünün ne olduğunu görmüş olduk :) Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiim! Emine arkadasimizin da fikrine saglik ki, boyle bir mim sayesinde gercekten bazi seylerin farkina variyoruz. :)

      Sil
  19. İç sesim olmuş bu yazı :) Kızım 6 yaşında ve biscolata mood u bizde alıyoruz.(üzerindeki resimlere bayılıyor) Bak anne zarf,sana mektup geldi diye hoop ağzıma atıyor. Her defasında biraz daha çikolata dolgusu umarak açıyorum ağzımı :D yazıya bayıldım yani :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederiim! :) Kizina kocamaan opucukler.♥♥ En azindan eglenilecek yonunu bulmus yaa! :D

      Sil
  20. Hahaha dimi hep boş içleri , tutkuda da filanda akışkan diyor ama nerde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa evet bi de Tutku var! Biskrem de var :) akmayan akiskan cikolatalar :D

      Sil
  21. Hahayy bayıldım! Ne akışkan, ne içi dolu. Hep kandırıyorlar bizi :) Eline sağlık canım benim, harikasın ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ben akiskanligima hic deginmemistim bile, bi de o var. :D Tesekkur ederim caniim. ❤❤

      Sil
  22. kesinlikle katılıyorum lilacım, ben bunu hep bi hevesle ağzıma atıyorum hem fiyasko :) sanırım bende bu mimi yapacağım okudukça aklıma bir şeyler geliyor :)

    YanıtlaSil
  23. Açıkçası reklamda göründüğü gibi öyle bir görüntüsünü ne yazık ki göremedik. Adamlar cidden reklamını üründen daha iyi yapıyor. Bir ürünü satmak istiyorsan reklamını iyi yapacaksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, pazarlama sistemleri cok iyi. Reklamlarda oyle cekici gosteriyorlar ki, illa ki alasimiz geliyor.

      Sil
  24. Doğru bir tespit ;) Tecrübeyle sabit. Sevgiler...

    YanıtlaSil