9 Şubat 2017 Perşembe

Hayaller Hayaller! | Mim 6


Her hayal zamanı geldiğinde gerçekleşir.

Merhaba arkadaşlar. Bu aralar yine bir sürü mim yazısı birikiyor. Hepsi birbirinden güzeller ve ben bir an önce hepsini yapmak istiyorum. :)
Bugün sevgili efsanevifilmizle isimli blogun sahibi Ömer arkadaşımızın beni de mimlemiş olduğu Hayaller üzerine olan mimi yapacağım. Çünkü hayal etmek benim en sevdiğim şeylerden biri. En önemlisi ben her hayalin zamanı geldiğinde gerçekleştiğine inanıyorum. Bu arada Ömer arkadaşımızın cevaplarını okumak için buraya tıklayınız. :)



1. Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ya da zaman dilimi var mı?
Sanırım belirli bir yer yok. Her yerde hayal kurabilirim. Denize karşı oturup hayal kurmayı severim, derslerde hayal kurarım, bir de uyumadan önce. :) Kurduğum hayalleri bazen rüya bile sanabiliyorum. :)

2. En çok neyin hayalini kurarsınız?
Çok güzel bir soru. Şu sıralar en çok; istediğim ve mutlu olabileceğim bir yerde, eğitim hayatıma devam etmenin ve çok başarılı, kültürlü bir akademisyen olmanın hayalini kuruyorum. Hı bir de sevdiğim insanlarla çok güzel zamanlar geçirmenin hayali hep aklımdadır... Bir de fotoğraf makinesi almanın. :D

3. Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?
Evet. Hayal ettiklerimin çoğunu yaşadım. Ama zaten ütopik hayaller kuran bir insan değilim. Elbette öyle hayallerim de var ama onları gerçekleştirebilme ümidiyle kurmuyorum, zevk olsun diye. Onun dışında gerçekleşebilecek hayallerim zamanı geldikçe gerçekleşti. :) Şanslı olduğumu düşünüyorum bu konuda.

4. Henüz gerçekleşmemiş ama ileride gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı?
Geçmişten beri hayal ettiğim ama şu anda gerçekleşmemiş olan bir hayalim yok sanırım. Varsa da şu an aklıma gelmiyor. Ama bir süredir kurduğum hayal az önce de söylediğim gibi başarılı bir akademisyen olmak. Ve ben bunun gerçekleşeceğine inanıyorum. Sadece başarılı bir akademisyenlik demeyeyim, bir de başarılı bir blogger olacağımı da düşünüyorum. :))

Umarım hepimizin hayalleri gerçekleşir. :)

Bu arada sanırım bu mim çok daha önceden yapılmış ve çoğu blogger arkadaşımız yapmış bunu. Ben de henüz yapmadığını düşündüğüm (ki eğer yaptıysanız bir daha yaparsınız ya nolcak sanki :D);

Bir Küçük Elif Meselesi
Kağıt Salıncak
Yalnız Ama Özgür
Aslıhan'ın Dünyası 
Berika'nın Günlüğü

arkadaşlarımı ve eğer henüz yapmayan varsa onları da mimliyorum. :)


28 yorum:

  1. Mimlediğin için teşekkür ederim adımı görmek çok sevindirdi :) Hakkında hayırlı olan her hayalinin gerçekleşmesi dileğiyle❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben de çok sevindim şimdi. :) İnşallah hepimizin hayalleri gerçekleşir. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. O derslerde hangimiz hayal kumadık ki... Hiç huyum değildir ama uyuduğum bile olmuştur :)
    O fotoğraf makinasını umarım alırsınız, efendim, saygılar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lise sondayken ben de derste uyumuştum. Hiç unutmuyorum. :) Hocam gelip, uyumaya devam edebilirsin demişti bana. :D İnşallah efendim, inşallah. Saygılar. :)

      Sil
  3. Ya ne güzel, nasıl naif hayaller bunlar böyle ♥.♥ Mim için çok çok teşekkür ederim kuzum, bayıldım sorulara :)) En kısa zamanda cevaplayacağım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım beniim. :) Bekliyorum güzel cevaplarını.♥♥

      Sil
  4. hayaller ,hayaller bazen insanı en ayakta tutan şey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayallerimizi de alırlarsa elimizden, hiçbir şeyimiz kalmaz zaten. Kesinlikle bizi ayakta tutan şey hayallerimiz!

      Sil
  5. Ya haya ne kadar genis bir çerceve dimi.Et et bitmiyor arkadas.sürüsüne bereket 😃

    Ama hayallerinin hepicikleri olur insallahhh 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, ne kadar coklar! Masallah hayallerimize. 😀 Insallah hepimizin hayalleri gerceklesiir, tesekkur ederiim! 💕

      Sil
  6. Balık burcu olan ben tam bir hayalperestim.
    En kısa zamanda hayallerinin gerçekleşmesi dileklerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm :) hayalperestlik bence guzel bir sey. Vee cok tesekkur ederim. ❤

      Sil
  7. Umarım en büyük hayalin gerçek olur.. mim süperdi..

    Kalemin dert görmesin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederiim! Umarim. 🙏😊

      Sil
  8. Çok güzel bir mim olmuş. Hayallerimiz olmasa yaşamak bu kadar keyifli olmazdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. 😇 Kesinlikle oyle..

      Sil
  9. gerçekleşebilecek hayaller kuracak idelaist bir insan olmak ne güzel. çoğunu gerçekleştirmiş olmanıza sevindim. uamrım diğerlerini de gerçekleştirirsiniz ve başarılı ve kültürlü bir akademisyen olursunuz. sanırım derslerde ve uyumadan önce hayal kurmak hepimizin ortak paydası. güzel bir mim olmuş. sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim guzel dusunceleriniz icin. umarim hepimizin hayalleri gerceklesir. Size de kocaman sevgiler.. :)

      Sil
  10. Mim için çok teşekkür ederiiim :)) Umarım hayallerin gerçek olur ve akademisyen bir blogger olarak yazdıklarını okumaya devam ederiz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiiim :) Umariiim! Ay ne guzel olur yaaa. :)

      Sil
  11. Çok güzel bir yazı olmuş canımcım 💖💖💖bütün hayallerin gerçek olsun inşAllah😉💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiim. 💜💜 Hepimizin insallaaah. 🙏💜

      Sil
  12. Bu hayal mimini çok sevdim yakın zamanda bende yapacağım inşallah,çok güzel olmuş❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurleer. Yap tabii ki :) bekliyoruuz!

      Sil
  13. yeni keşfettim hemen takibe aldım umarım tüm hayalleriniz gerçekleşir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz. :) Insallah. Cok tesekkurler. 😊

      Sil
  14. Canım benim çok teşekkür ederim ama ben yapmıştım bu mimi :))

    YanıtlaSil