15 Şubat 2017 Çarşamba

Aklımda Deli Sorular | Mim 7

Hello everybody!
Merhaba arkadaşlar! (Bugün böyle bir giriş yapasım geldi, neden bilmiyorum. :D)

Bu aralar mim yazılarımız oldukça çoğaldı. Bakınız 7. Mim'imi yapacağım şu an. :) Bugün çok çok sevgili Elif'ciğimin Aklımda Deli Sorular mimi ile karşınızdayım. Kendisine buradan böyle güzel bir mime beni davet ettiği için kocaman kocaman sevgiler ve teşekkürler. :) Bir Küçük Elif Meselesi blogunun sahibesi Elif'ciğimin ilk başlattığı mim yazısına ulaşmak için buraya bir tık alalım lütfen. :)


Şimdi gelelim sorularımıza ve cevaplarımıza;

1-Almaktan asla vazgeçemeyeceğin bir şey var mı?
Elbette, olmaz mı! Defter, kitap ve tabii ki kahve. :) Kullanmasam bile defter aldığım çok oluyor. Çok beğeniyorum ne yapayım.

2-Büyük, kocaman bir acı hissettiniz mi?
Ya bu soruya herkes serçe parmağı sehpaya vurduğumuzdaki acıyı yazmış. Ben az biraz değişiklik yapacağım, çünkü ben serçe parmağımı sehpaya en fazla iki defa vurmuşumdur o da çok çok hafif bir şekilde. Ben en çok kafamı mutfak dolabı kapağına falan vururum. (Azıcık boyum uzun geliyor da!:D) Ama benim en çok kalbim acıdı...

3-Altın günlerine dair korkunç bir anın var mı?
Ay tabii ki de yoook! Çünkü benim annemin hiç altın günü olmadı, ben de hiç altın gününde bulunmadım. :D Maalesef bu sorunun cevabını azıcık es geçiyorum bu yüzden.

4-Özel bir yeteneğin olsa ne olmasını isterdin?
İlk aklıma gelen şey kırılan tüm kalpleri tamir edebilmek isterdim. Hiç kalpler kırılmasın istiyorum çünkü. Sonra bir de istediğim an, istediğim yerde olabilmeyi, yani ışınlanabilmeyi isterdim.

5-'Etraf ne der' diye düşünmeden hareket edebilir misin?
Sanırım buna cevabım hayır. Eskiden etrafın ne dediğini daha çok önemsiyordum bu bir gerçek, artık ailemin bildiği şeyler konusunda kimin ne diyeceği pek de umrumda değil. Ben ne yaptığımı, kim olduğumu biliyorsam, diğerlerinin ne düşündüğü önemli değil. Diyoruum, ama tabii ki yine de arada insanın aklına bu soru geliyor. Şu an çok çelişkili bir cevap oldu bu sanırım. :D Ama galiba ben zaten etrafın farklı düşüneceği şeyler yapmadığım için böyle saçmaladım. Neyse yeter bu sorunun cevabı fazla uzadı. Diğerine geçelim. :D

6-Hangi mevsimi seversin?
Bahar mevsimini, ilkbaharı da sonbaharı da seviyorum çünkü. İkisinin de kendine has güzelliği var. İlkbaharda açan çiçekler, sonbaharda dökülen yapraklar... İkisi de birbirinden güzeller. Ama beni asıl ilgilendiren şey, yani sevmemin en büyük nedeni havanın durumu. Her ikisinde de bulunduğum bölge dolayısıyla güneşli ama serin havalar oluyor genelde. Ben de hem güneşli hem serin havaları seviyorum. Ne yağmurlu, soğuk olsun, ne de sıcak olsun. En güzeli serin hava.

7-Blog yazmak sana ne kattı?
Ne katmadı ki!! Öncelikle bir sürü birbirinden değerli arkadaşlarım oldu. Hepsini de çok seviyorum. :)) Sonra bir şeyler başarabileceğimi gösterdi. Kendime güvenimi ve saygımı arttırdı. Başkalarına ulaşabilmenin güzelliğini hissettirdi. Ve daha bir sürü şey...

8-En sevdiğin dizi, film, animasyon ve kitap hangileri?
Böyle sorulunca hiç kesinlikle şu diyemiyorum ben. Belki birden çok olduğu içindir.
Dizi izlemiyorum, o yüzden en sevdiğim dizi sanırım yok. Ama Chuck'ı çok sevmiştim. Eski bir dizi.
Film: Sevdiğim bir çok film var ama buraya son zamanlardaki en sevdiğim film için Midnight in Paris diyebilirim. Birçok açıdan beğendiğim bir film çünkü. (İnceleme yazısını yazmıştım daha önce. Okumak isterseniz filmin adına bir tık. ;))
Animasyon: Wall-e: Bayılıyorum o animasyona. Çok anlamlı çünkü. (Herkes buraya anime yazdı. Ben anime sevmiyorum :( İzleyemiyorum. Sadece lisedeyken birkaç bölüm Fairy Tail izlemiştim.)
Kitap: H.N. ATSIZ - Ruh Adam. Okuduğum en ilginç kitapların başında geliyor ve gerçekten tekrar tekrar okuyabilirim.

9-Düşlediğin hayatı yaşayabildin mi?
Bazı noktalarda düşlediğimden de öte bir hayat yaşadığıma inanıyorum. Hayalini bile kuramadığım yerlere geldim. Ki bu inanılmaz güzel bir duygu.

10-Gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi?
Hmmm, düşünüyoruuum. Hayır. :D


Evet mimimiz bu kadar arkadaşlar. Ben Elif'imin sorularını okurken de çok çok eğlenmiştim, kendi cevaplarımı yazarken de çok eğlendim. Tekrar teşekkür ediyorum arkadaşıma. Vee ben de
Berika'nın Günlüğü
Esra Bayındır - Masal Zehra
Bir Masal Gibi
Kağıttan Dünyam
Fatma Üzmez - Her Telden
Farklı Olmak İçin - Hayatın Akışı

arkadaşlarımı ve diğer yapmayan herkesi davet ediyorum. Cevaplarınızı en kısa zamanda bekliyorum. :)

30 yorum:

  1. Super cevaplar olmuş, en kısa sürede davetine icabet ediyorum çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederiim. Bekliyorum cevaplarını. :)

      Sil
  2. Çoğu cevaplarımız benzer olacak desene :)) benziyoruz bazı noktalar da..
    Bu mime davet ettiğin için ayriyetten kocamaan sevgiler en yakın zamanda yapacağım ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa :) Şimdi daha çok merak ettim cevaplarını. Bekliyor olacağım. Kocaman sevgiler benden. ❤❤❤

      Sil
  3. 10. u cevabı çok mu düşündünnnn 😃haha şaka yapıyorm gülerek okudum şeker olmus 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim. :) Çok düşünmüş gibi yaptım. :D

      Sil
  4. Teşekkürler beni düşündüğün için en kısa sürede cevaplayacağım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Bekliyorum cevaplarını. :)

      Sil
  5. cok guzel olmuş eglencelı bir mim :) Elinize saglık :)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel cevaplar Lila,okurken çok eğlendim ♥ Okudukça seni ne kadar da özlediğim aklıma geldi, mektubunu en kısa zamanda postaya veriyorum bu arada :)) Yeyy!! Bir de çok merak ettim, bizim için Ruh Adam'ı da yorumlamak ister misin acaba ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıııım :) Ben de çok özledim, çok çok özledim!! YAa sabırsızlıkla bekliyorum mektubumuuu! Bir dee yorum için bu posttaki Kitabın adının olduğu yere tıklayabilirsin kuzuum! Daha önce yorumlamıştım Ruh Adam'ı.♥ ♥

      Sil
  7. Ne güzel bir mim olmuş cevaplarda güzel :) Dilerim her şey güzel gönlünce olur sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Kocaman sevgiler benden. ♥ ♥

      Sil
  8. Verdiğin cevapları çok sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa sevmene çok sevindim. Teşekkürler. :)

      Sil
  9. SDorular ve cevaplar harika. Ben de yapayım bari :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim! Yap tabii ki dee! Bekliyorum cevaplarını. Sevgiler ♥♥

      Sil
  10. Sonbaharı ben de çok severim, efendim :)
    Ve yeni, farklı farklı defterleri kim sevmez ki! :)
    Çok güzel bir paylaşımdı, kaleminize sağlık!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim efendim. :)

      Sil
  11. Ah ince ruhlu arkadaşım benim. Kalpleri tamir etme yeteneği ha. Film dizi animasyon üçlüsünü nasıl seçebildiiin, diğerlerine nasıl ihanet edebildiiin, ben seçemediiim. (okuyucu gülüyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olmaz mıydı ama?! Çok zordu ama bir seçim yapmak zorunda kalırım diye seçiverdim. İhanet çok zor bir şey. :D

      Sil
  12. Çoook teşekkür ederim. Çok güzel bir mimdi gerçekten de. Hem severek okudum, hem de bir o kadar severek yazdım. Yazım blogta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim asıl! Hemen okudum yazını. :) ♥♥♥

      Sil
  13. kalbim acıdı deyip olaya en on numara en edebi yorumu yapmışsınız efendim. çok haklısınız en acıyan yer hep orası olmuyor mu zaten? bahar gerçekten güzel mevsim, güneşli havalarda güzeller. Chuck'ı çok merak ediyorum. belki izlerim bir gün. güzel bir mim olmuş. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, acısını en fazla hissettiğimiz yer kalbimiz gibi geliyor.
      Chuck birden fazla türe hitap ettiği ve çok eğlenceli olduğu için çok seviyorum. Tavsiye ederim. :)
      Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  14. Ay canım benim sorular da cevaplar da çok güzel, ortak hislerimiz var :) Ayrıca teşekkür ederim davetin için, icabet edeceğim inşallah. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asil ben tesekkur ederiim. :) Bekliyorum senin de cevaplarini o zamaan. Kucak dolusu sevgiler benden. 💜💜

      Sil
  15. Ay bak sende de varmış defter alma hastalığı ^^ Lila senin özel yeteneğinde çok güzelmiş birde bana demişsin ama senin ki çok güzel ya ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet. :) Teşekkür ederim canım, seninki de çok güzeldi amaa. :)

      Sil